5/5 - (1 امتیاز)

اگر شخص حقیقی هستید که حساب بانکی انفرادی و یا مشترک داشته اید و یا دارید و یا میخواهید افتتاح کنید حتما لازمه که بدانید:

اگراشخاص حقیقی در بانک‌ها حساب کوتاه مدت عادی و یا جاری داشته باشند، دیگر در آن بانک نمی‌توانند حساب مشابه افتتاح کنند.

اگراشخاص حقیقی در بانک‌ها حساب مشترک داشته باشند، دیگر در آن بانک نمی‌توانند حساب مشترک دیگری با شخص دیگری افتتاح کنند و فقط میتوانند یک حساب مشترک داشته باشند.

اگر هم در گذشته حسابهای شخصی و یا مشترک متعدد داشته اید احتمالا بزودی به شما اعلام میشود که جهت تعیین تکلیف حسابهای بانکی خود و انتخاب و بستن حسابهای مازاد به بانک مراجعه کنید.

این تصمیمات بانک مرکزی در سال96 در راستای مبارزه با پولشویی و جلوگیری از چنین اتفاقاتی گرفته شده است و در بسیاری از بانکها در حال انجام است و با تغییر ریاست جدید بانک مرکزی جدی تر شده است.

مطلب آخر اینکه اگر از حسابهای بانکی شخصی خود در تجارت خود استفاده مینمایید حتما وظایف مالیاتی خود را انجام دهید تا از مالیات و جرائم مالیاتی در امان باشید.

جهت مشاوره در خصوص وظایف مالیاتی خود حتما دردایرکت پیام دهید و یا تماس حاصل فرمایید، مشاوران خبره ما بصورت رایگان آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

2 دیدگاه

  • با سلام
    استاد من چند سال پيش توي بانك صادرات شعبه حرمدشت تهران يه حساب داشتم الان ديگه اونجا نيستم براي زندگي اوكدم شهر خودمون حالا وام ازدواج در بانك صادرات شهر خودم ثبت نام كردم و الان تعيين شعبه شده حالا براي باز كردن حساب در اين شعبه (شعبه شهر محل زندگي )بايد جساب تهران رو ببندم يا ميشود همين جا هم حساب باز كنم ممنون ✋????

  • سلام من در بانک ملی شعبه فردوسی کرمانشاه حساب دارم ابان میخوام وام بانک مرکزی بگیرم میکن باید حساب جدید در شعبه کاشانی باز کنم میشود این حساب را باز کنم یا نه ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *