امتیاز دهید

چگونه می توان برای مودیان فوت شده اظهارنامه ثبت نمود؟

پرونده انفرادی:

* در صورتیکه مودی قبل از سال عملکرد (سال 99) فوت نموده باشد، امکان ارائه اظهارنامه نخواهد داشت و با پیغام خطا از طرف برنامه مواجه می شود.

 

* در صورتیکه مودی طی سال عملکرد (سال 99) فوت نموده باشد، نماینده وراث می بایست از ابتدای سال تا تاریخ فوت برای مودی متوفی اظهارنامه ارسال نماید; و برای بقیه سال، وراث می بایست ثبت نام الکترونیکی مشارکتی انجام داده و اظهارنامه مشارکتی اختیاری تسلیم نمایند. (بدون حضور مودی فوت شده در لیست شرکا)

 

* در صورتیکه مودی در سال جاری فوت نموده باشد، نماینده وراث طبق سنوات گذشته می بایست از ابتدای سال تا انتهای سال برای مودی متوفی اظهارنامه ارسال نماید.

 

پرونده مشارکتی:

 

* در صورتیکه یکی از شرکا قبل از سال عملکرد (سال 99) فوت نموده باشد، مودی متوفی نباید در لیست شرکا وجود داشته باشد و بقیه شرکای حاضر در شراکت، می بایست اظهارنامه مشارکت اختیاری تسلیم نمایند.

 

* در صورتیکه یکی از شرکا طی سال عملکرد (سال 99) فوت نموده باشد، مودی متوفی می بایست در لیست شرکا با درصد سهم صفر و تاریخ فوت وجود داشته و بقیه شرکای حاضر در شراکت (نوع شراکت اختیاری) همراه با وراث مودی فوت شده (نوع شراکت قهری)، می بایست اظهارنامه مشارکت برای کل سال یک اظهارنامه تسلیم نمایند.

 

* در صورتیکه یکی از شرکا در سال جاری فوت نموده باشد، طبق سنوات گذشته اظهارنامه مشارکت اختیاری تسلیم می شود.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *